(update) Var kreeg een vernieuwingskuur. "En daar hoort een vernieuwd magazine bij," zegt CEO Saskia Schatteman in het voorwoord van in-tune, het magazine dat Varia opvolgt. Het nieuwe magazine, vervolgt Schatteman, bestaat uit "inspirerende topics over wat leeft en beweegt in de mediawereld. Denk aan audio journeys en sonic branding, hot topics nu smart speakers hun intrede doen in huiskamers. In onze vernieuwde DIVA studie speelt sonic branding niet toevallig een grote rol."
Het nieuwe magazine in-tune wordt gemaakt voor Var door het Gentse bureau The Fat Lady.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]