Var lanceert nieuwe editie InTune

Met de baseline ‘It’s a match’ brengt Var met de nieuwste InTune een zomereditie over vriendschap en vonken: hoe het moet klikken tussen adverteerders en mediamerken en je daar dan de beste partnerships en activaties uit haalt, hoe sterke radiomerken het festivalleven kleur geven, elk op hun manier en met een eigen stijl. De rode draad van het magazine: Var als matchmaker. “Met je partners op één lijn zitten kan vonken geven,” verduidelijkt marketing manager Stefanie Van Snick. “En dat kan enkel met betekenisvolle marketing, zoals Stihl een meerwaarde creëerde tijdens De Warmste Week. Relevantie, daar draait het om.”
Mensen en merken met elkaar matchen, dat zit in het DNA van Var. Dit nummer heeft als hoofdonderwerp StuBru als dé festivalzender. Maar is is meer. Saskia Schatteman, ceo Var: “Met InTune willen we inspirerende topics brengen over wat leeft en beweegt in de mediawereld. In deze editie leven we met Siri, spreken VRT-gezichten over hun impact in Vlaanderen en tippen MediaMarkt en Dovy keukens ons over hun learnings uit onze DIVA-impactstudie. We hopen agency's en adverteerders te inspireren om creatief aan de slag te gaan met ons.”
Download het magazine gratis via www.var.be..
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]