Met de baseline ‘It’s a match’ brengt Var met de nieuwste InTune een zomereditie over vriendschap en vonken: hoe het moet klikken tussen adverteerders en mediamerken en je daar dan de beste partnerships en activaties uit haalt, hoe sterke radiomerken het festivalleven kleur geven, elk op hun manier en met een eigen stijl. De rode draad van het magazine: Var als matchmaker. “Met je partners op één lijn zitten kan vonken geven,” verduidelijkt marketing manager Stefanie Van Snick. “En dat kan enkel met betekenisvolle marketing, zoals Stihl een meerwaarde creëerde tijdens De Warmste Week. Relevantie, daar draait het om.”
Mensen en merken met elkaar matchen, dat zit in het DNA van Var. Dit nummer heeft als hoofdonderwerp StuBru als dé festivalzender. Maar is is meer. Saskia Schatteman, ceo Var: “Met InTune willen we inspirerende topics brengen over wat leeft en beweegt in de mediawereld. In deze editie leven we met Siri, spreken VRT-gezichten over hun impact in Vlaanderen en tippen MediaMarkt en Dovy keukens ons over hun learnings uit onze DIVA-impactstudie. We hopen agency's en adverteerders te inspireren om creatief aan de slag te gaan met ons.”
Download het magazine gratis via www.var.be..
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]