Var, de Vlaamse Audiovisuele Regie, neemt 100% van de aandelen van Predicube over van de oprichters. Predicube werd in 2014 opgericht als spin-off van de Universiteit Antwerpen (UA) en imec en ontwikkelde samen met hen een uniek IP- en data-analyse platform dat adverteerders helpt om online campagnes te optimaliseren. Naast de performantie-effecten, kunnen adverteerders ook krachtige inzichten over hun klanten bekomen dankzij de technologie.
« Data driven marketing wint gestaag aan belang. Door de acquisitie van Predicube versterkt Var haar expertise met een uniek IP en een team van ‘proven successful’ data engineers, » vertelt Saskia Schatteman, CEO van Var. « We zijn dan ook verheugd de expertise van Predicube te kunnen aanbieden om adverteerders nog beter te helpen om de return on investment (ROI) van hun communicatiecampagnes te verhogen. »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]