Nu het, naar eigen zeggen, zijn beste jaar in 135 geschiedenis achter de rug heeft, kiest Varta voor een nieuwe look. Het logo van de batterijenfabrikant kreeg een modernere aanblik: de ‘V’, die altijd symbool stond voor de lichtstraal van een zaklamp, speelt nu een nog prominentere rol en ook het lettertype en de blauwe kleur werden lichtjes aangescherpt.

Varta (nu)
Met de nieuwe merkclaim ‘Empowering Independence’ wil Varta bovendien nog meer de focus op zijn klanten en partners leggen en onderstreept het de visie van het bedrijf: “de toekomst van batterijtechnologie definiëren om een onafhankelijker leven mogelijk te maken.”

Varta (vroeger)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]