Varta krijgt visueel meer power

Nu het, naar eigen zeggen, zijn beste jaar in 135 geschiedenis achter de rug heeft, kiest Varta voor een nieuwe look. Het logo van de batterijenfabrikant kreeg een modernere aanblik: de ‘V’, die altijd symbool stond voor de lichtstraal van een zaklamp, speelt nu een nog prominentere rol en ook het lettertype en de blauwe kleur werden lichtjes aangescherpt.

Varta (nu)
Met de nieuwe merkclaim ‘Empowering Independence’ wil Varta bovendien nog meer de focus op zijn klanten en partners leggen en onderstreept het de visie van het bedrijf: “de toekomst van batterijtechnologie definiëren om een onafhankelijker leven mogelijk te maken.”

Varta (vroeger)
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]