Deze week start de mediacampagne ‘Overal zonnepanelen’ van Het Vlaams Energieagentschap (VEA). De mediacampagne moet Vlamingen aanzetten geschikte daken voor zonnepanelen te nomineren. Wie het dak nomineert met het hoogste aantal stemmen maakt kans op een aandeel in een energiecoöperatie. Nomineren en stemmen kan op de website www.stroomversneller.be. Dit is het eerste luik van de tweeledige burgeruitdaging van VEA.
De burgeruitdaging is een samenwerking tussen bigtrees, Treecompany en Tri.zone. Dirk Domen en Wannes van Giel (bigtrees) creëerden de campagne. De campagnespot zal op de televisiezenders Eén en Canvas lopen. In de hoofdrol zien we Iwein Segers die de inwoners van het, fictieve, dorpje Vaarsegem naar hun beste ideeën vraagt. Uiteindelijk maken de burgers gezamenlijk de beslissing om zonnepanelen te plaatsen op het dak van de lokale voetbalclub. De online campagne is te zien op de VRT websites en op Facebook, demorgen.be en humo.be.
Credits:
Agency: Bigtrees
Client: Vlaams Energieagentschap
Client Contact: Tine Tanghe
Creatie: Wannes Van Giel en Dirk Domen
Regie: Dirk Domen
Productie: Frederik Zaman
Set productie: Caroline Verbrugghe
DOP: Piet Deyaert
Sounddesign: Thomas Van Baelen
Gaffer: Maarten Stoop
Editor: Jelle Stroo
Account director: Jole Leyseele
Copywriting: Wimpuls
Web agency: Treecompany
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]