Veel informatie... voor weinig geld

Goed geïnformeerd zijn is tijdens deze woelige periode soms letterlijk van levensbelang. Daarom biedt DPG Media zijn kranten De Morgen en Het Laatste Nieuws vier weken lang aan voor maar vier euro. Daar hoort een nieuwe promocampagne bij die At-thetable voor zijn rekening nam. Het bureau toonde via televisie en print aan dat een krant veel meer is dan enkel inkt en papier. De geschiedenis, expertise en toewijding van de kranten zijn cruciaal om de burger goed te kunnen informeren, iets wat momenteel van onschatbare waarde is.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]