Goed geïnformeerd zijn is tijdens deze woelige periode soms letterlijk van levensbelang. Daarom biedt DPG Media zijn kranten De Morgen en Het Laatste Nieuws vier weken lang aan voor maar vier euro. Daar hoort een nieuwe promocampagne bij die At-thetable voor zijn rekening nam. Het bureau toonde via televisie en print aan dat een krant veel meer is dan enkel inkt en papier. De geschiedenis, expertise en toewijding van de kranten zijn cruciaal om de burger goed te kunnen informeren, iets wat momenteel van onschatbare waarde is.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]