Veel informatie... voor weinig geld

Media / News

Goed geïnformeerd zijn is tijdens deze woelige periode soms letterlijk van levensbelang. Daarom biedt DPG Media zijn kranten De Morgen en Het Laatste Nieuws vier weken lang aan voor maar vier euro. Daar hoort een nieuwe promocampagne bij die At-thetable voor zijn rekening nam. Het bureau toonde via televisie en print aan dat een krant veel meer is dan enkel inkt en papier. De geschiedenis, expertise en toewijding van de kranten zijn cruciaal om de burger goed te kunnen informeren, iets wat momenteel van onschatbare waarde is.

Credits
 
Client: De Morgen & Het Laatste Nieuws
Contacts: Katrijn Vrints, Wim Hox, Charlotte Ghekiere, Steffi Van Bos
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Girbe Bogaerts
Creation: Lukas Vos
Account: Julie Standaert
Strategy: Jorian Vanvossel
Agency Producer: Karen Strypens
Film Production Company: Collectiv.one
Director: Frank Dewulf
Audio: Brandy