Veel nieuw bloed bij Leo Burnett

Leo Burnett new people

News

Leo Burnett new peopleLeo Burnett is on a roll. En dat bevestigt het bureau met de aanwerving van vijf nieuwe gezichten: twee straffe dames en drie ferme heren vervoegen zich bij het Leo Burnett-team.

Caroline Verdier is afgestudeerd als journaliste met een major in Radio. Tijdens haar studies journalistiek liep ze stage bij het toenmalige Eyeworks én bij MNM, waarna ze aan de slag kon als programmamedewerker voor onder andere Generation M en MNM Big Hits. Haar carrière nam een andere wending toen ze begon te werken bij het activatiebureau MAC21, met klanten als Desperados, Mazda, Pepsi, Venuez, Bang & Olufsen en Test-Aankoop. Doordat ze werd getriggerd naar wat er above the line gebeurt, kwam ze bij Leo Burnett terecht. Het leven bestaat uit meer dan werken alleen, dus als ze niet aan het werk is kan je haar aan de “barre” vinden.  Neen, geen spelfout: Caroline Verdier doet “barre workouts”: een combinatie van ballet, fitness, yoga en pilates. Zij gaat aan de slag als account manager voor Chaudfontaine, Ici Paris XL en Samsung.

Céline Robin is een globetrotter pur sang: naast een passie voor reizen woonde en studeerde ze ook al twee jaar in onder andere Nederland, Miami, Shanghai en Bangkok. Ze spreekt ze dan ook naast Frans ook een mondje Nederlands, Engels, Mandarijns en Thai. Ze behaalde twee Bachelors en een Master in marketing management. Doordat ze zich voor haar thesis toelegde op de werking van de reclamewereld, besloot ze stage te gaan lopen bij het creatieve bureau 20Something, waar ze voor klanten werkte als Bel RTL, Limo by Granini en Aïki. Als zij niet aan het werk is of nieuwe buitenlandse oorden opzoekt, kan je haar heel vaak terugvinden in musea en kunstgalerijen, of gaat ze zelf aan de slag met olieverf of glaswerk. Fotografie en muziek staan ook hoog in haar lijstje van favoriete tijdsbestedingen. Céline Robin begint bij Leo Burnett als Account Executive en zal voornamelijk werken voor Fiat en Fiat Professional.

Johannes Verhauwaert zit vol energie en creativiteit. Met een master in management, een stage bij The House of Marketing en anderhalf jaar als accountmanager  bij Namahn, een UX consultancy agency, is hij helemaal klaar om het team van Leo Burnett te voorzien van een extra portie dynamiek. Het organiseren van evenementen zit hem in de vingers, wat ongetwijfeld nog van pas zal komen in zijn nieuwe job als account executive. In zijn vrije tijd is hij vooral bezig met voetbal, houdt hij van skiën & van een goede portie techno muziek. Hij zal werken op Chaudfontaine, Samsung, Ici Paris XL, Cubanisto en Circus.

Bruno Giunta & Julian Lesceux vormen een jong creatief team. Ze hebben elkaar ontmoet op de banken van het HELHa (Haute école Louvain en Hainaut – Mons). Na het behalen van hun diploma zetten ze hun eerste stappen in de reclame bij Happiness Anywhere, gevolgd door een carrière bij DDB Brussels. Naast het feit dat Julian Lescrux zich afvraagt waarom hij op zijn 25ste nog steeds geen volwaardige baard heeft, houdt hij van cinema, publiciteit en zijn bed. Bruno Giunta is 24 en heeft helemaal geen probleem met zijn baard, houdt van techno, vikings en grote glazen bier. Het team zal creatieve campagnes ontwikkelen voor een zeer breed spectrum aan klanten.