Na winst van o.a. Beobank en BXL Philharmonic eind vorig jaar start Boondoggle het jaar met zeven nieuwe rekruten. Anouk Inözü (ex-Clear Channel, SBS & Warner) wordt agency manager. Als agency manager is ze verantwoordelijk voor interne organisatie, marketing en de ontwikkeling van cultuur en talent.
Nele Witvrouwen (ex-Havas) gaat aan de slag alsaccountmanager, net zoals Julie De Kock (ex-AIR). Lauranne Melaerts (ex-Newsmonkey) versterkt het team als accountmanager / content producer om een extra boost te geven voor contentcreatieskills. Frederik Draulans,(ex-Seven en -Happiness), neemt de rol van head of Design in het team van Jorrit Hermans voor zijn rekening. Wouter Vochten (junior copywriter, ex-De Vloer en -Mutant) en Jannes Deschacht (junior art director, ex-DDB en -Mutant) ten slotte vormen een kersvers creatief duo binnen Boondoggle.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








