Veel nieuw volk bij Boondoggle Agency
Na winst van o.a. Beobank en BXL Philharmonic eind vorig jaar start Boondoggle het jaar met zeven nieuwe rekruten. Anouk Inözü (ex-Clear Channel, SBS & Warner) wordt agency manager. Als agency manager is ze verantwoordelijk voor interne organisatie, marketing en de ontwikkeling van cultuur en talent.
Nele Witvrouwen (ex-Havas) gaat aan de slag alsaccountmanager, net zoals Julie De Kock (ex-AIR). Lauranne Melaerts (ex-Newsmonkey) versterkt het team als accountmanager / content producer om een extra boost te geven voor contentcreatieskills. Frederik Draulans,(ex-Seven en -Happiness), neemt de rol van head of Design in het team van Jorrit Hermans voor zijn rekening. Wouter Vochten (junior copywriter, ex-De Vloer en -Mutant) en Jannes Deschacht (junior art director, ex-DDB en -Mutant) ten slotte vormen een kersvers creatief duo binnen Boondoggle.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]