Ventana Award voor Belfius en NGDATA


Belfius Bank werd tot winnaar uitgeroepen in de categorie Business Analytics. De bank gebruikt Lily Enterprise om voortdurend actuele en bruikbare inzichten te verzamelen voor het verstrekken van relevante klanteninteracties. Het systeem werd uitgerold begin 2016, en Belfius heeft ondertussen al kunnen leren uit het gedrag, de context en de voorkeuren van hun klanten om de interacties met hen via verschillende kanalen te optimaliseren en hen op het juiste moment via het juiste kanaal gepersonaliseerde, relevante aanbiedingen voor te stellen.
"Ons partnerschap met NGDATA was meteen een succes. Lily Enterprise speelt een centrale rol in onze klantgerichte strategie, en we kunnen onze gegevens nu ook gebruiken om relevante interacties met de klant te voeden,” vertelt Geert van Mol, Chief Digital Officer bij Belfius Bank. "We zijn vereerd met deze erkenning door Ventana Research."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]