NGDATA, actief metsoftware-oplossingen voor het beheer en optimaliseren van klantenervaring, kondigde vandaag aan dat zijn klant Belfius Bank de Ventana Business Technology Leadership Award 2016 in de wacht heeft gesleept voor zijn implementatie van Lily Enterprise, het vlaggenschip van NGDATA.
Belfius Bank werd tot winnaar uitgeroepen in de categorie Business Analytics. De bank gebruikt Lily Enterprise om voortdurend actuele en bruikbare inzichten te verzamelen voor het verstrekken van relevante klanteninteracties. Het systeem werd uitgerold begin 2016, en Belfius heeft ondertussen al kunnen leren uit het gedrag, de context en de voorkeuren van hun klanten om de interacties met hen via verschillende kanalen te optimaliseren en hen op het juiste moment via het juiste kanaal gepersonaliseerde, relevante aanbiedingen voor te stellen.
"Ons partnerschap met NGDATA was meteen een succes. Lily Enterprise speelt een centrale rol in onze klantgerichte strategie, en we kunnen onze gegevens nu ook gebruiken om relevante interacties met de klant te voeden,” vertelt Geert van Mol, Chief Digital Officer bij Belfius Bank. "We zijn vereerd met deze erkenning door Ventana Research."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]