Veolia Belgium & Luxembourg zijn Resourcers

Veolia Belgium & Luxembourg lanceert #WeAreResourcers, haar nieuwe werkgeversmerk campagne en bekijkt de wereld door de ogen van haar medewerkers. Deze campagne heeft tot doel om het engagement van de 2000 medewerkers te waarderen in een positief en uniek kader: de campagne toont met een combinatie van fictie en werkelijkheid dat de Resourcer ‘de wereld ziet zoals hij zou moeten zijn en niet alleen zoals hij nu is.’ Zo zien Resourcers afval als een waardevolle grondstof, afvalwater als een nieuwe waterbron en het energieverlies van een gebouw als een nieuwe energiebron. Ze zijn Resourcers in hun werk: door hun knowhow, ongeacht de functie, dragen ze elke dag bij aan de missie van Veolia: de wereld herbronnen. Ze zijn ook thuis Resourcers door het uitvoeren van kleine duurzame handelingen in het dagelijkse leven.
De campagne #WeAreResourcers gaat gepaard met een uitgebreide interne en externe communicatie campagne. Ze wordt voornamelijk digitaal verspreid via de sociale media LinkedIn en YouTube. Daarnaast heeft de website voortaan ook een eigen rubriek #WeAreResourcers.
https://www.youtube.com/watch?v=RVwT-HvVCiI
https://www.youtube.com/watch?v=RVwT-HvVCiI

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


