Veolia Belgium & Luxembourg zijn Resourcers

Crea / Luxemburg / News / Gesponsorde inhoud

VEOLIAVeolia Belgium & Luxembourg lanceert #WeAreResourcers, haar nieuwe werkgeversmerk campagne en bekijkt de wereld door de ogen van haar medewerkers. Deze campagne heeft tot doel om het engagement van de 2000 medewerkers te waarderen in een positief en uniek kader: de campagne toont met een combinatie van fictie en werkelijkheid dat de Resourcer ‘de wereld ziet zoals hij zou moeten zijn en niet alleen zoals hij nu is.’ Zo zien Resourcers afval als een waardevolle grondstof, afvalwater als een nieuwe waterbron en het energieverlies van een gebouw als een nieuwe energiebron. Ze zijn Resourcers in hun werk: door hun knowhow, ongeacht de functie, dragen ze elke dag bij aan de missie van Veolia: de wereld herbronnen. Ze zijn ook thuis Resourcers door het uitvoeren van kleine duurzame handelingen in het dagelijkse leven.
De campagne #WeAreResourcers gaat gepaard met een uitgebreide interne en externe communicatie campagne. Ze wordt voornamelijk digitaal verspreid via de sociale media LinkedIn en YouTube. Daarnaast heeft de website voortaan ook een eigen rubriek #WeAreResourcers.