Verander je leven in één week met Pivott en Adecco

Crea / News

De samenwerking tussen Adecco, ‘s werelds grootste HR-dienstverlener, en Pivott, een full-service digital agency te Vilvoorde, is in volle gang. Dit kwam na het succes van recente sociale media-, search- en radiocampagnes van Pivott voor zijn klant in een uiterst competitieve arbeidsmarkt, waar de honger naar nieuw talent groot is. Desondanks steeg het aantal kandidaturen zodanig dat Adecco nu niet langer zoekt naar kandidaten maar naar nieuwe recruiters om hun team te versterken! Dus sloegen Adecco en Pivott opnieuw de handen in elkaar met een nieuwe out-of-the-box campagne om 100 nieuwe recruiters aan te trekken! Het resultaat? De creatieve campagne: “De eerste week van de rest van je leven!”.

Adecco geeft pas afgestudeerden en iedereen die hun leven om een andere boeg wil gooien de kans om één week lang als recruiter bij Adecco te werken. Dit alles is betaald met dagelijkse trainingen zodat je het vak echt kan uitproberen in slechts één week om je leven te veranderen. Is het na afloop van deze vijf dagen een match? Dan krijgen de kandidaten een vast contract waarbij ze in een lonende en betekenisvolle job ook op hun beurt anderen kunnen helpen. Omdat de duur van de campagne vrij kort was, verspreidde Pivott de communicatie over verschillende kanalen: van de Meta-groep over YouTube tot TikTok. Na slechts enkele uren live te zijn zagen de resultaten er al veelbelovend uit. Het enthousiasme bij de kandidaten was zelfs zo groot dat één week later de kaap van 100 inschrijvingen werd bereikt! Zo zie je maar dat één week volstaat om je doelen te bereiken en je leven te veranderen…