Verandert My MultiChannel multichannelverkoop?
Het Nederlandse AddComm kondigt het aan als 'The new way of communication': My MultiChannel. Goede en duidelijke communicatie vereist een correct geconfigureerd communicatieproces. Met aandacht voor intussen klassieke communicatiekanalen als e-mail en SMS, maar ook voor sociale media. Maar hoe combineer je dat allemaal? Al wie op een of andere manier aan e-commerce doet kan op DRUPA 2016 een voorproefje zien van hoe de toekomst er volgens AddComm kan uitzien. Het bedrijf presenteert er My MultiChannel meteen op internationaal niveau. De inkomsten van webshops, banken en al wie multichannel hoog in het hart draagt kunnen groter worden door gebruik te maken van deze nieuwe tool voor een betere multichannelcommunicatie, zo maakt AddComm zich sterk. E-mails en print kunnen bijvoorbeeld moeiteloos worden gecombineerd.
De officiële launch van My MultiChannel vindt plaats op 31 mei, de eerste dag van DRUPA 2016.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]