Verandert u ook uw perspectief?

Met een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Bonjour, steekt la Ligue des Familles (de Franstalige Gezinsbond) gehandicapte kinderen een hart onder de riem. In het spotje zien we Elisa, een gehandicapt meisje, die zich amuseert met andere kinderen. De bedoeling? Mensen hun perspectief over een handicap veranderen en de integratie van mensen met een beperking stimuleren. Zo vrezen ouders nog al te vaak, uit angst of uit onwetendheid, dat een handicap een echte belemmering is voor de ontwikkeling van hun kind. En dat terwijl gehandicapte kinderen vaak spontaner zijn en zich sneller kunnen amuseren. Verandert u ook uw perspectief?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]