Met een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Bonjour, steekt la Ligue des Familles (de Franstalige Gezinsbond) gehandicapte kinderen een hart onder de riem. In het spotje zien we Elisa, een gehandicapt meisje, die zich amuseert met andere kinderen. De bedoeling? Mensen hun perspectief over een handicap veranderen en de integratie van mensen met een beperking stimuleren. Zo vrezen ouders nog al te vaak, uit angst of uit onwetendheid, dat een handicap een echte belemmering is voor de ontwikkeling van hun kind. En dat terwijl gehandicapte kinderen vaak spontaner zijn en zich sneller kunnen amuseren. Verandert u ook uw perspectief?
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]