Met een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Bonjour, steekt la Ligue des Familles (de Franstalige Gezinsbond) gehandicapte kinderen een hart onder de riem. In het spotje zien we Elisa, een gehandicapt meisje, die zich amuseert met andere kinderen. De bedoeling? Mensen hun perspectief over een handicap veranderen en de integratie van mensen met een beperking stimuleren. Zo vrezen ouders nog al te vaak, uit angst of uit onwetendheid, dat een handicap een echte belemmering is voor de ontwikkeling van hun kind. En dat terwijl gehandicapte kinderen vaak spontaner zijn en zich sneller kunnen amuseren. Verandert u ook uw perspectief?
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]