Verbinding in tijden van Corona: zo doen Fintro en Choco het

Crea / News

Een uitgebreid kantoornetwerk, met agenten die een échte relatie aangaan met hun klanten: Fintro maakt naar eigen zeggen wel degelijk het verschil in ons bankenlandschap: "Een buitengewone manier van bankieren, die in buitengewone tijden extra waardevol blijkt te zijn." Samen met Choco wijst het merk daar graag nog een keer op.

Als je een hart hebt voor je klanten, blijft dat kloppen in moeilijke tijden: dat inzicht vertaalde choco naar de affichecampagne die de ramen van de Fintro-bankagenten siert. Zo nodigt de affiche de mensen uit om in contact te blijven met hun bankagent. Dankzij de band die de agent met z’n klanten heeft, kan een online afspraak of telefonisch gesprek namelijk even persoonlijk zijn als een bezoek aan het kantoor. Zo blijft de Fintro-bankagent dichtbij, net zoals de Fintro baseline (‘gaat ver, blijft dichtbij’) belooft. “Fintro is al jaren een buitenbeentje in ons bankenlandschap,” vertelt Ann Moenaert van Fintro: “We houden consequent vast aan de bankagent als verbindend anker in z’n lokale gemeenschap. Je klanten echt kennen levert een betere relatie op – met betere resultaten voor de klant én voor de bankagent. In tijden van Corona blijkt pas hoe relevant die manier van werken is: elke situatie is anders en vraagt om een persoonlijke aanpak. En die blijven wij bieden, zij het op afstand.”

De campagne werd – op initiatief van de klant zelf -  uitgerold op sociale media, met persoonlijke posts van medewerkers die een hartje vormden met hun handen. De bankagenten en hun medewerkers zelf kregen – als spreekwoordelijk hart onder de riem – chocolade hartjes toegestuurd.