Duval Branding heeft na consultatie de opdracht gekregen om de volledige merkcommunicatie van Veritas onder handen te nemen. Tijdens de zomermaanden werd dan ook hard gewerkt om te landen met een frisse en eigentijdse merkpositionering.
“De nieuwe baseline ‘Je maakt het. Je hebt het’ focust op de beide types van vrouwen die bij Veritas shoppen. Aan de ene kant de vrouw die slim wil combineren om zo haar persoonlijkheid in de verf te zetten. Aan de andere kant de vrouw die bij Veritas alles kan vinden om het zelf te maken,” zegt Marc Wellens, managing director Duval Branding.
De communicatie trapt af met een radiocampagne later deze maand, outdoor in de maand oktober en ondersteunende communicatie in de winkels. Duval Branding zal in de komende maanden samen met Veritas verdere communicatiemomenten ontwikkelen en uitrollen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]