Veritas rekent op nachtegalen

Veritas

Budgets / News

VeritasNightingale, een experimental concept agency met vestigingen in Antwerpen en Berlijn, mag sinds kort de Belgische winkelketen Veritas tot zijn klanten rekenen. Veritas vertrouwt het progressieve bureau daarmee zijn 125 years-campagne toe, waarin de 125e verjaardag van het iconische merk uitgebreid gevierd zal worden.

Nightingale-oprichter Stijn Nachtergaele is opgetogen dat hij en zijn team de kans krijgen om Veritas te helpen bij het uitdenken en uitvoeren van deze marketingstrategie. Die omvat een reclamecampagne, perswerking, events, (guerrilla-)activaties en shoots: “Veritas wil dit jaar een nieuwe weg inslaan, en we zijn opgetogen dat ze kozen voor Nightingale om hen daarbij te helpen. Met Veritas, de Re:Collection, zetten we de 125e verjaardag van Veritas in de kijker, beklemtonen we de unieke positie van het bedrijf in ons land en tonen we dat het merk klaar is voor de toekomst.” Binnen enkele maanden wordt de campagne uitgerold en is het resultaat in de Veritas-winkels en in het straatbeeld te zien.