Springbok, gekend om hun mix van creatieve reclame en digitale expertise kiest voor een update van het managementteam na de integratie van bureaus als Joe Public, Dawn, Duke & Grace en Adeptiv (Yourzine, Searchresult). Om die interdisciplinaire mix verder te versterken, verwelkomt het managementteam twee nieuwe leden: Antoine Houtsma en Peter Van Wijnaerde.
Antoine Houtsma is de creatieve founding partner en managing director van Joe Public NL, waar hij het bureau twee keer naar de prestigieuze titel van Agency of the Year in Nederland leidde, in 2019 en dit jaar weer. Hij heeft meer dan honderd lokale en internationale prijzen gewonnen als creatief, filmregisseur en MD. Houtsma is trots op de cultuur van Joe Public die gericht is op het laten groeien van mensen en merken door middel van creativiteit.
Peter Van Wijnaerde (CMO) heeft jarenlange ervaring op het hoogste niveau van zowel digitale als creatieve bureaus. Zijn professionele reis begon bij VML en ging digitaal verder via The Reference om vervolgens over te stappen naar de adverteerderskant. De laatste jaren verdiepte hij zich in het SaaS-segment. Ook als hoofdredacteur van Agency Life by Teamleader heeft hij een grondige kennis opgedaan van de agencymarkt in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland.
Samen met Valérie Herbert, chief financial officer, Jean Durand, chief operating officer, en Pieter Meijer, MD Springbok Nederland, leiden zij Springbok naar het volgende hoofdstuk van positieve groei en innovatie.
Eerder dit jaar besloot oprichter Kim Verhaeghen al om na een sabbatical terug te keren als voorzitter van de Raad van Bestuur, waarmee hij ook het vertrouwen gaf aan Sammy Colson als CEO. “Springbok is het eerste bureau dat echt het beste creatieve reclamewerk combineert met de meest innovatieve digitale expertise. Dat doet geen ander ons na. Die unieke combinatie stelt ons in staat om de ongeëvenaarde hefboom te zijn in een steeds complexer communicatielandschap,” zegt Sammy Colson (CEO) over de uitgestippelde koers.
Met deze strategische benoemingen bevestigt Springbok haar toewijding aan het leveren van uitzonderlijke geïntegreerde oplossingen voor adverteerders die geen compromis willen maken.