Bert De Vidts, momenteel nog directeur Communicatie bij Mazda Motor Belux, verlaat het Belgische team en heeft de uitdaging opgenomen om als managing director vanaf 1 juli Mazda Motor Nederland te gaan leiden. Na heel zijn leven in de autosector te hebben doorgebracht, als jonge snaak in de Ford-concessie van zijn ouders en later als salesverantwoordelijke in een van de grotere Toyota-concessies, maakte hij acht jaar geleden de overstap naar Mazda Belux, waar hij achtereenvolgens de functies van fleet manager, sales director en sinds vorig jaar director communications.
Veroniek Hesters, momenteel marketing manager bij Mazda Motor Belux, volgt hem op als director Marketing & Communication. Na haar studie (licentie Communicatiewetenschappen) heeft zij heel haar carrière in de marketing- en mediawereld gewerkt, eerst bij Red Bull, vervolgens lange tijd met verschillende verantwoordelijkheden bij Sanoma. Voor ze bijna een jaar geleden de functie van marketing manager aanvaardde, werkte ze als account director voor het creatief agentschap Wunderman Thompson Antwerp.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]