Vers talent bij Shtick

News / People

bijlage_SarahHerlantNa een zoektocht naar nieuw talent vond het visuele communicatiebureau Shtick de geschikte kandidaat in Sarah Herlant. Met een diploma Graphic Design met specialisatie Illustratie en Comic Design op zak is ze de perfecte aanvulling voor het team. Ervaring deed Sarah als intern bij These Days, waar ze haar eerste strepen in de reclame verdiende. Bij Shtick zal Sarah op haar illustratief vakmanschap en conceptueel inzicht ingezet worden en zal ze haar grafische skills verder kunnen uitpuren.

Wie de vacature van Shtick tegenkwam botste zonder twijfel op drie prangende, doch volstrekt onnozele vragen, die enkel ter illustratie diende om 13-in-een- dozijn CV’s te vermijden; over fonts, over chips en over The Shtick himself. « De antwoorden van Sarah waren onweerlegbaar, doortastend, solide en innovatief, » aldus Bas Derks, grafisch vormgever bij Shtick.

Shtick is een onafhankelijk communicatiebureau gevestigd in Berchem. Daar geeft het vorm aan concepten voor Stad Antwerpen, De Schorre, Federal-Mogul Motorparts, Manus, KdG, Bru, Ancienne Belgique, ccBerchem, Helmut Lotti, Poppunt, Nuff Said en anderen.