De Warmste Week komt er binnenkort aan. Dit evenement, dat deel uitmaakt van Music For Life en te zien zal zijn op op alle kanalen van VRT, zal plaats vinden van 18 tot 24 december.
In het kader van deze Warmste Week besloot Ketnet om de Ketnet-Koekenbak te organiseren: dit initiatief nodigt kinderen uit om samen met hun klas koekjes te bakken en zo geld in te zamelen voor een vereniging naar keuze. Om de lancering van de Ketnet-Koekenbak aan te kondigen pakt FamousGrey uit met een televisiespot en leuke radiospots.
De campagne wordt sinds vorige vrijdag uitgezonden op alle kanalen van VRT en in de bioscopen vanaf 30 november.
Credits
Client: VRT - Ketnet
Client contacts: Maarten Janssen – Hanne Laureys – Griet Verbruggen
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Katrien Bottez
CD: Ad van Ongeval, Jeremie Goldwasser
Creative Team: Stephen Walckiers – Johan Van Oeckel – Vivienne Mak – Manon Penné
Project leader: Hans Michiels
Business Director: Mieke Van de Gehuchte
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
RTV-producer: Emily Rammant – Loes Fierens
Production: Caviar
Producer: Werner De Coninck – Andreas Vermeulen
Director: Wannes Destoop
DOP: Ruben Impens
Art Director/Decor: Jelle Wastijn
Soundstudio: Sonicville
Post-production: Caviar
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]