Vers uit de oven met Ketnet & FamousGrey

Crea / News

Ketnet Koekenbak 4 De Warmste Week komt er binnenkort aan. Dit evenement, dat deel uitmaakt van Music For Life en te zien zal zijn op op alle kanalen van VRT, zal plaats vinden van 18 tot 24 december.

Ketnet Koekenbak 1In het kader van deze Warmste Week besloot Ketnet om de Ketnet-Koekenbak te organiseren: dit initiatief nodigt kinderen uit om samen met hun klas koekjes te bakken en zo geld in te zamelen voor een vereniging naar keuze. Om de lancering van de Ketnet-Koekenbak aan te kondigen pakt FamousGrey uit met een televisiespot en leuke radiospots.

Ketnet Koekenbak 2De campagne wordt sinds vorige vrijdag uitgezonden op alle kanalen van VRT en in de bioscopen vanaf 30 november.

Credits

 

Client: VRT - Ketnet

Client contacts: Maarten Janssen – Hanne Laureys – Griet Verbruggen

 

Agency: FamousGrey

Excecutive CD: Katrien Bottez

CD: Ad van Ongeval, Jeremie Goldwasser

Creative Team: Stephen Walckiers – Johan Van Oeckel – Vivienne Mak – Manon Penné

 

Project leader: Hans Michiels

Business Director: Mieke Van de Gehuchte

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

 

RTV-producer: Emily Rammant – Loes Fierens

Production: Caviar

Producer: Werner De Coninck – Andreas Vermeulen

Director: Wannes Destoop

DOP: Ruben Impens

Art Director/Decor: Jelle Wastijn

Soundstudio: Sonicville

Post-production: Caviar

Ketnet Koekenbak 6