Vers uit de oven met Ketnet & FamousGrey

De Warmste Week komt er binnenkort aan. Dit evenement, dat deel uitmaakt van Music For Life en te zien zal zijn op op alle kanalen van VRT, zal plaats vinden van 18 tot 24 december.
In het kader van deze Warmste Week besloot Ketnet om de Ketnet-Koekenbak te organiseren: dit initiatief nodigt kinderen uit om samen met hun klas koekjes te bakken en zo geld in te zamelen voor een vereniging naar keuze. Om de lancering van de Ketnet-Koekenbak aan te kondigen pakt FamousGrey uit met een televisiespot en leuke radiospots.
De campagne wordt sinds vorige vrijdag uitgezonden op alle kanalen van VRT en in de bioscopen vanaf 30 november.
Credits
Client: VRT - Ketnet
Client contacts: Maarten Janssen – Hanne Laureys – Griet Verbruggen
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Katrien Bottez
CD: Ad van Ongeval, Jeremie Goldwasser
Creative Team: Stephen Walckiers – Johan Van Oeckel – Vivienne Mak – Manon Penné
Project leader: Hans Michiels
Business Director: Mieke Van de Gehuchte
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
RTV-producer: Emily Rammant – Loes Fierens
Production: Caviar
Producer: Werner De Coninck – Andreas Vermeulen
Director: Wannes Destoop
DOP: Ruben Impens
Art Director/Decor: Jelle Wastijn
Soundstudio: Sonicville
Post-production: Caviar
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]