Versterking bij Walkie Talkie met Khadija Belbecir
Walkie Talkie verwelkomt Khadija Belbecir. Met een diploma internationaal ondernemen, een master communicatiewetenschappen en ervaring in de fashion- en reissector op zak, versterkt ze het consumer PR-team. KZehadija gaat alvast aan de slag voor klanten zoals Spotify, SMEG en Fruitz.
“Al snel werd duidelijk dat Khadija de perfecte fit is op het perfecte moment, want 2024 belooft een druk jaar te worden,” aldus Maureen Richard, team lead bij Walkie Talkie. Belbecir brengt, naast haar marketingkunde, een brede kennis mee van het huidige medialandschap.
“Met tonnen enthousiasme en opgerolde mouwen, kijk ik ernaar uit om deel uit te maken van een gepassioneerd team dat resoluut voor een earned first-aanpak gaat. Content die het delen waard is,” zegt Belbecir. “Walkie Talkie is bovendien geen klassiek bureau, naast lifestyle- experts zitten er ook corporate en specialisten op vlak van influencer marketing. Aan leer- en groeikansen geen gebrek. Allons-y!”
Het team verwelkomde eerder ook al Maria-Sophia Cornelissen en Alicia Verlinden en hun portfolio kreeg een update. “Naast ons vertrouwde klantenportefeuille verwelkomen we ook A076, RAY, Bel&Bo, Magnum, Amazon, Batibouw en Vakantiesalon, Lichtfestival Gent, Lotus Bakeries, FTI Vlaanderen en Ghent European Youth Capital. Food, beauty, mode, technologie, cultuur en innovatie onder één dak? Jazeker, naast ons gespecialiseerd consumer team draait ook de corporate communicatiecel op volle toeren,” zegt Valérie Bourgeois, co-founder van Walkie Talkie.