VIA en Orlando Wood duiden playbook for effective advertising

- 12/05/2022
15:00 - 18:00 - Online
De aandacht van het publiek is in het digitale tijdperk opnieuw versmald. Om effectieve, betekenisvolle en gedenkwaardige campagnes te creëren die merken opbouwen, moet de industrie de ‘brede’ aandacht van het publiek trekken. Dit is de strijdkreet van Orlando Wood, chief innovation officer bij System1 Group, in zijn nieuwe IPA-publicatie ‘Look Out’, die in oktober vorig jaar is gepubliceerd op EffWorks Global 2021.
De publicatie biedt bewijs, richtlijnen en inspiratie om merken te helpen groeien in een technologisch ontwrichte wereld. In samenwerking met de Global TV Group organiseert VIA op 12 mei om 15uur een webinar waarin Orlando Wood vertelt uit zijn laatste werk in opdracht van het Engelse IPA.
Deelnemen is gratis. Klik hier voor meer informatie en om in te schrijven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]