- 12/05/2022
15:00 - 18:00 - Online
De aandacht van het publiek is in het digitale tijdperk opnieuw versmald. Om effectieve, betekenisvolle en gedenkwaardige campagnes te creëren die merken opbouwen, moet de industrie de ‘brede’ aandacht van het publiek trekken. Dit is de strijdkreet van Orlando Wood, chief innovation officer bij System1 Group, in zijn nieuwe IPA-publicatie ‘Look Out’, die in oktober vorig jaar is gepubliceerd op EffWorks Global 2021.
De publicatie biedt bewijs, richtlijnen en inspiratie om merken te helpen groeien in een technologisch ontwrichte wereld. In samenwerking met de Global TV Group organiseert VIA op 12 mei om 15uur een webinar waarin Orlando Wood vertelt uit zijn laatste werk in opdracht van het Engelse IPA.
Deelnemen is gratis. Klik hier voor meer informatie en om in te schrijven.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]