Wie dacht dat de versnelde digitalisering in dit coronajaar de Vlaamse overheid in verlegenheid zou brengen, komt bedrogen uit. Het e-loket voor ondernemers (van VLAIO) bestond al een tijdje, maar wordt nu versneld verder uitgerold. Dat vraagt om een creatieve campagne. Het inzicht? Eigenlijk zouden we allemaal een overheidsloket op kantoor willen hebben, met persoonlijke service en direct antwoord op concrete vragen. Maar daar heeft niemand plaats voor. Dan is de digitale variant veel slimmer. Viavictor vertaalde het concept naar een filmpje en naar campagnebeelden om gebruikt te worden in een onlinecampagne en op offline media.
Credits
Client: VLAIO - Agentschap innoveren en ondernemen
Contact: Karolien Goossens
Agency: viavictor
Strategic director: Matthias Debruyn
Creative director: Wout Neys
Account manager: Ben Van Gils
Project manager: Liesbeth Buysse
Production agency: ZMO Productions
Regisseur: Jonas Poeckens, Kwinten Bergé
DOP: Kamiel Doens
Photography: Niko Caignie
Design: Caroline De Cock, Lynn Van Den Broeck
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]