viaVictor en Lantis zetten job van hún leven in de kijker

Crea / News

Jobat vertelt ons al meer dan vijftien jaar wat het einddoel van een jobzoektocht hoort te zijn: de job van je leven. Maar is dat echt zo? Bij Lantis denken ze liever wat groter: daar dragen jobs bij tot het oplossen van de mobiliteitsknoop in Antwerpen en dus tot een verbinding tussen mensen. Tot een mooiere toekomst voor de volgende generatie. Bij Lantis vind je dus de job van hún leven. “Het was een heel boeiend gesprek met de merkverantwoordelijken bij Jobat toen we hen vroegen of we op deze manier mochten leunen tegen hun brand. Dat die evergreen-slogan net nu weer hernomen wordt, is natuurlijk mooi meegenomen voor onze campagne. Wat ons betreft pluimen op de hoed van zowel Lantis als Jobat om de meerwaarde voor beide merken te zien in deze actie,” vertelt Matthias Debruyn, strateeg bij viaVictor.

Creatief directeur Wout Neys pikt in: “Het is de eerste keer dat Lantis met hun nog steeds relatief nieuwe naam écht naar buiten komt. Deze campagne draagt dus nog in sterke mate bij tot het creëren van het merk. Daarom zetten we erg in op de waarden verbinding en duurzaamheid in de campagne.”

Credits

  • Client: Lantis

  • Agency: viaVictor

  • Strategic director: Matthias Debruyn

  • Creative director: Wout Neys

  • Project manager: Liesbeth Buysse

  • Creatief team: Lotte Wouters, Caroline De Cock, Lynn Van Den Broeck, Anneke Van Gemert

  • Fotografie: Britt Guns

  • DOP: Frank Dewaele

  • Director: Wilson Verstreken (Red Dust)