viaVictor helpt Kempen herinneringen maken

Weet u nog toen uw papa op vakantie in zijn foute short aan een voorbijganger vroeg om een groepsfoto van het gezin te nemen? En hoe u op restaurant nog met de Game Boy mocht spelen tot het eten kwam? De mooiste vakantieherinneringen gaan schuil in de kleine tussenmomentjes die nergens op foto staan. En die kan je vandaag gewoon opnieuw beleven met je eigen gezin. Misschien met een tablet aan tafel en een selfie stick dit keer, maar verder met precies dezelfde emotie. ViaVictor koppelt die micromomenten al twee jaar aan vakantie in de Kempen, met de baseline “Kom herinneringen maken”. Voor elke scène werd een recente én een jaren-negentig foto gecreëerd die de gelijkenissen en verschillen in beeld brengen. De campagne loopt op sociale media en op Radio 2 en wordt doorgetrokken op de digitale en papieren dragers van de regio.
Credits:
Client: Toerisme Kempen
Strategic director: Matthias Debruyn
Creative director: Wout Neys
Photographer: Niko Caignie
Photographer assistance: Samir Dari
Production: Liesbeth Buysse, Lynn Van Den Broeck, Caroline De Cock
Styling: Inger Pedersen
Make-Up: Mireille Hoetelmans
Set dresser: Benedict Van Acker
Retouche: Eclipse Retouching
Animation: Lotte Wouters
Casting: Sien Josephine Casting
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]