Voor een nieuwe campagne voor Vis van bij ons, slaat Viavictor Stefaan Degand aan de haak. De nieuwe VLAM-campagne voor Vis van bij ons is op 21 maart live gegaan op de radio. Haast u, want binnen enkele weken zijn deze visjes natuurlijk weer niet meer in seizoen. En dan moet u wachten tot die andere stukken van Vivaldi om Stefaan weer te horen.
“Zeebarbeel, rode poon en rog. Dat zijn de vissen van dit seizoen, en die liggen dus nu in de winkel. Klinkt niet supersexy als je het zo ziet staan, maar wacht tot u het hoort op de tonen van Vivaldi's lente, ingezongen door Stefaan Degand,” vertelt copywriter Quinten Friederichs.
Credits
Client contact: Marina Sablon, Nina Denagtergael
Agency: viavictor
Strategic director: Matthias Debruyn
Creative director: Wout Neys
Project manager: Hedwig Scheltjens
Copywriter: Quinten Friederichs
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]