Voor een nieuwe campagne voor Vis van bij ons, slaat Viavictor Stefaan Degand aan de haak. De nieuwe VLAM-campagne voor Vis van bij ons is op 21 maart live gegaan op de radio. Haast u, want binnen enkele weken zijn deze visjes natuurlijk weer niet meer in seizoen. En dan moet u wachten tot die andere stukken van Vivaldi om Stefaan weer te horen.
“Zeebarbeel, rode poon en rog. Dat zijn de vissen van dit seizoen, en die liggen dus nu in de winkel. Klinkt niet supersexy als je het zo ziet staan, maar wacht tot u het hoort op de tonen van Vivaldi's lente, ingezongen door Stefaan Degand,” vertelt copywriter Quinten Friederichs.
Credits
Client contact: Marina Sablon, Nina Denagtergael
Agency: viavictor
Strategic director: Matthias Debruyn
Creative director: Wout Neys
Project manager: Hedwig Scheltjens
Copywriter: Quinten Friederichs
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]