Voor een nieuwe campagne voor Vis van bij ons, slaat Viavictor Stefaan Degand aan de haak. De nieuwe VLAM-campagne voor Vis van bij ons is op 21 maart live gegaan op de radio. Haast u, want binnen enkele weken zijn deze visjes natuurlijk weer niet meer in seizoen. En dan moet u wachten tot die andere stukken van Vivaldi om Stefaan weer te horen.
“Zeebarbeel, rode poon en rog. Dat zijn de vissen van dit seizoen, en die liggen dus nu in de winkel. Klinkt niet supersexy als je het zo ziet staan, maar wacht tot u het hoort op de tonen van Vivaldi's lente, ingezongen door Stefaan Degand,” vertelt copywriter Quinten Friederichs.
Credits
Client contact: Marina Sablon, Nina Denagtergael
Agency: viavictor
Strategic director: Matthias Debruyn
Creative director: Wout Neys
Project manager: Hedwig Scheltjens
Copywriter: Quinten Friederichs
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]