Vice België recruteert drie nieuwe talenten

News

viceHet team van Vice en haar televisiezender Viceland wordt versterkt met drie nieuwe ervaren professionals. Met de start van Raphael Dumont als account director, Evelien De Keukeleire als brand manager en Clara Dwelshauvers als Media en Partnerships manager, wordt de groei in België doorgezet.

Met meer dan 10 jaar ervaring in verschillende rollen bij De Persgroep, Skynet en Netlog start Evelien De Keukeleire als brand manager. Ze is verantwoordelijk geweest voor verschillende grote digitale initiatieven, waaronder het opzetten van Spotify in de Belgische markt. De Keukeleire wordt verantwoordelijk voor alle Belgische marketingactiviteiten van Vice en Viceland om de groei door te zetten en de zichtbaarheid van deze merken nog meer te vergroten.

Raphael Dumont heeft, in binnen- en buitenland, ruim 10 jaar ervaring opgedaan in de mediasector. Na werkzaam geweest te zijn in de creatieve industrie heeft Dumont de afgelopen zeven jaar gewerkt voor gerenommeerde regies waaronder RTL Belgium en RMB Regie Media. Met zijn kennis van het Belgische medialandschap en digital zal hij zich als Account Director voornamelijk richten op de ontwikkeling van campagnes, samenwerkingen en de uitrol van mediaproducten om merken te helpen op een impactvolle en efficiënte manier jonge mensen te bereiken.

Na verschillende functies binnen Vice UK bekleed te hebben, waaronder Media Planner en Partnerships Manager voor Vice en i-D, start Clara Dwelshauvers als Media en Partnerships manager bij Vice België. Dwelshauvers is in de UK verantwoordelijk geweest voor het managen van digitale- en content campagnes en zal dit, naast het opzetten van strategische samenwerkingen met merken, in haar thuisland voortzetten.

Malik Azzouzi van Vice België, voegt toe: « We zijn heel blij met de komst van Clara, Evelien en Raphael. In navolging van de goede resultaten die we in korte tijd hebben weten te realiseren, waaronder een sterk groeiend marktaandeel en positieve tractie met lopende campagnes voor Telenet, Proximus en Ford, hebben we ons team snel uit kunnen breiden met zeer ervaren jonge professionals. We zijn hard aan aan het groeien en de volgende stap is het uitbouwen van onze lokale redactie en ons bereik nog meer te vergroten. »