Victoire - bijlage van Le Soir - zorgt opnieuw voor een innoverend evenement. Het lifestylemagazine bood zijn lezers op 21 november een unieke ervaring, met name de nieuwe collectie van 3Suisses in augmented reality.De lezers van Victoire konden een app downloaden via de link www.lesoir.be/3suisses (op iOS en Android), wat hen toeliet de - voor de gelegenheid speciaal ontworpen - cover van het magazine te scannen en de shootingcoulissen van 3Suisses te ontdekken via de augmented reality-technologie. De lezers konden eveneens - door de vier pagina's van de reportage te scannen - rechtstreeks op de koopsite van 3Suisses belanden en de gewenste artikelen bestellen. Een dergelijke campagne opent duidelijk mogelijheden voor een grotere digitale wisselwerking tussen content en merken.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




