Victoire in augmented reality met 3Suisses

Victoire - bijlage van Le Soir - zorgt opnieuw voor een innoverend evenement. Het lifestylemagazine bood zijn lezers op 21 november een unieke ervaring, met name de nieuwe collectie van 3Suisses in augmented reality.De lezers van Victoire konden een app downloaden via de link www.lesoir.be/3suisses (op iOS en Android), wat hen toeliet de - voor de gelegenheid speciaal ontworpen - cover van het magazine te scannen en de shootingcoulissen van 3Suisses te ontdekken via de augmented reality-technologie. De lezers konden eveneens - door de vier pagina's van de reportage te scannen - rechtstreeks op de koopsite van 3Suisses belanden en de gewenste artikelen bestellen. Een dergelijke campagne opent duidelijk mogelijheden voor een grotere digitale wisselwerking tussen content en merken.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


