Victoire in augmented reality met 3Suisses


De lezers van Victoire konden een app downloaden via de link www.lesoir.be/3suisses (op iOS en Android), wat hen toeliet de - voor de gelegenheid speciaal ontworpen - cover van het magazine te scannen en de shootingcoulissen van 3Suisses te ontdekken via de augmented reality-technologie. De lezers konden eveneens - door de vier pagina's van de reportage te scannen - rechtstreeks op de koopsite van 3Suisses belanden en de gewenste artikelen bestellen. Een dergelijke campagne opent duidelijk mogelijheden voor een grotere digitale wisselwerking tussen content en merken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]