
De lezers van Victoire konden een app downloaden via de link www.lesoir.be/3suisses (op iOS en Android), wat hen toeliet de - voor de gelegenheid speciaal ontworpen - cover van het magazine te scannen en de shootingcoulissen van 3Suisses te ontdekken via de augmented reality-technologie. De lezers konden eveneens - door de vier pagina's van de reportage te scannen - rechtstreeks op de koopsite van 3Suisses belanden en de gewenste artikelen bestellen. Een dergelijke campagne opent duidelijk mogelijheden voor een grotere digitale wisselwerking tussen content en merken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]