Victoire in augmented reality met 3Suisses
Victoire - bijlage van Le Soir - zorgt opnieuw voor een innoverend evenement. Het lifestylemagazine bood zijn lezers op 21 november een unieke ervaring, met name de nieuwe collectie van 3Suisses in augmented reality.
De lezers van Victoire konden een app downloaden via de link www.lesoir.be/3suisses (op iOS en Android), wat hen toeliet de - voor de gelegenheid speciaal ontworpen - cover van het magazine te scannen en de shootingcoulissen van 3Suisses te ontdekken via de augmented reality-technologie. De lezers konden eveneens - door de vier pagina's van de reportage te scannen - rechtstreeks op de koopsite van 3Suisses belanden en de gewenste artikelen bestellen. Een dergelijke campagne opent duidelijk mogelijheden voor een grotere digitale wisselwerking tussen content en merken.
De lezers van Victoire konden een app downloaden via de link www.lesoir.be/3suisses (op iOS en Android), wat hen toeliet de - voor de gelegenheid speciaal ontworpen - cover van het magazine te scannen en de shootingcoulissen van 3Suisses te ontdekken via de augmented reality-technologie. De lezers konden eveneens - door de vier pagina's van de reportage te scannen - rechtstreeks op de koopsite van 3Suisses belanden en de gewenste artikelen bestellen. Een dergelijke campagne opent duidelijk mogelijheden voor een grotere digitale wisselwerking tussen content en merken.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]