

In Ons Eerste Huis stortten drie jonge koppels zich samen met hun (schoon)ouders op VIER in een heus verbouwavontuur en dit alles onder het goedkeurend oog van Bartel Van Riet. SBS en Mediahuis werkten samen via The Pool en Space een efficiënte crossmediale campagne uit voor de energieleverancier waarbij de toegevoegde waarde van het ENGIE Electrabel-aanbod duidelijk tot uiting kwam: de dienstverlening en boxx. Twee seizoenen lang was ENGIE Electrabel crossmediaal partner van Ons Eerste Huis. Het programma liep op VIER in het najaar van 2016 en 2017. Naast een integratie in het programma zelf, dook de partner ook op in de kranten Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg en De Standaard en de bijhorende magazines. Aan de hand van een publireportage kwam de lezer alles te weten over de slimme thermostaat en ook via online dossiers (RON SBS & Mediahuis) kreeg ENGIE Electrabel heel wat aandacht.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]