Mortierbrigade haalt vier nieuwe mensen binnen, uiteraard vanop veilige afstand. Ladies first met producer Tine Van Hasselt (voorheen bij Duval Guillaume en Happiness) en office manager Séphora Karmaoui. De gentlemen moeten niet onderdoen: Michiel Noens versterkt de brigade om als analyst van de business van de klanten aan de slag te gaan (hij was eerder aan de slag bij Havas Media, Serviceplan en Wunderman Thompson), en Aussi Aussi Aussi Patrick Downie (eerder bij Camden Studios London en DDB) versterkt het designteam als graphic & digital designer.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]