Vier nieuwkomers bij So Buzzy

News / People

So Buzzy beleefde een spannend 2022. Het bureau werd het nieuwe social media agency van onder andere Carrefour Belgium, Passion for Work en Toerisme Vlaamse Ardennen, en bovendien verhuisden ze van Steenokkerzeel naar een gloednieuw kantoor in Rotselaar. Ook blijft het bureau nieuwe collega’s verwelkomen - zo staat de teller intussen op niet minder dan veertien teamleden oftewel bijna het dubbele van een jaar geleden.

Na twee jaar als content manager Benelux bij Veepee startte Maïté Thiriart in november als social media manager bij So Buzzy. Ze zorgt voor pakkende Franstalige copy en staat mee in voor de sociale-mediakanalen van KBC Brussels en Carrefour Belgium.

Daarnaast mocht So Buzzy de motion designer Danny Yip verwelkomen: een man van vele passies, die zich na avonturen in de architectuur en chemie toespitste op grafische en digitale media. Tijdens zijn stage bij IO werkte hij onder meer voor klanten als Bol.com, Primagaz en Diabatix.

In januari kwam Tamara Coose So Buzzy versterken. Zij was voordien digital marketing consultant bij Universem, en zal nu als digital advertising expert instaan voor volledige advertentiecampagnes.

Ten slotte verwelkomde So Buzzy met Audrey Vandecauter nog een tweede digital project manager. Als voormalig accountmanager bij Luna Communication Partner en production manager bij Iyuno SDI weet zij als geen ander hoe je digitale projecten in goede banen leidt.

Dankzij die vier nieuwkomers waait er ook in 2023 een frisse wind door So Buzzy. Blijven groeien, inclusief op het vlak van vaardigheden en kennis, blijft nog steeds de focus van het social media agency. "Een team in volle groei is niet altijd evident," stelt Kel Wouters, ceo en strategy director van So Buzzy. "Maar we zijn er zeker van dat we met deze versterking nog meer kwaliteit en flexibiliteit kunnen bieden aan onze klanten. We hebben alvast veel zin in een busy en buzzy jaar!"

Foto (van links naar rechts): Danny Yip, Audrey Vandecauter, Maïté Thiriart en Tamara Coose