Fast Forward zette een rist recente projecten voor vier klanten op een rij : Volvo, Diageo, AcelorMittal en Eneco Clean Beach Cup. In opdracht van Volvo bedacht Fast Forward vier evenementenconcepten om de nieuwe Volvo S90 te lanceren. Het bureau rolde de concepten uit over een periode van twee weken. Voor Diageo werd een stand ontwikkeld voor Conway a.k.a. The Convenience Company. Die bracht medio maart op zijn tweedaagse beurs meer dan 100 exposanten samen onder het dak van Paleis 11 van Brussels Expo. Diageo heeft beroemde merken als Smirnoff, Johnnie Walker en J&B in haar portefeuille.
Daarnaast werd de aanwezigheid van AcelorMittal op de ESEF verzorgd. De ESEF profileert zich als de grootste en belangrijkste vakbeurs in de Benelux op het vlak van toelevering, uitbesteding, productontwikkeling en engineering. En tot slot mag Fast Forward de Eneco Clean Beach Cup op zijn palmares bijplaatsen. Zowat 2235 vrijwilligers ruimden 7127 kilogram afval over 57 kilometer strand. De actie vond plaats op 20 maart 2016 ter gelegenheid van de Eneco Clean Beach Cup.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]