Creative Belgium maakt de shortlist bekend voor de New Talent Award. Die competitie daagt studenten uit om op echte briefings van echte merken te werken. Zijn dit jaar genomineerd voor deze opvolger van de Michel Leen Award: PXL Mad met Takeaway Stories voor Amnesty International, Sint Lucas Antwerpen met Victimizes Emoticons, eveneens voor Amnesty International, Luca School of arts Ghent met Righteous Radio voor Dr. Martens, en Belgian Advertising School met The Local Ranger voor WWF.
Het winnende team van de 2016 Young Talent Award wordt tijdens de uitreiking van de CCB Awards op 27 mei bekendgemaakt. Dan weten we wie met een hoedje terug naar huis mag - een ontwerp van Pointdextr alias Joeri Steegen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]