Het principe is bekend: zodra de kijkers van VIER, VIJF en ZES op ‘pauze’ drukken, kan er een reclameboodschap in groot formaat op het tv-scherm verschijnen. Met de hulp van Telenet is het mogelijk om het scherm om te toveren tot een indoor billboard. Bij pauzeknopreclame zijn er minstens twee contactmomenten: net wanneer de kijker op pauze heeft gedrukt en wanneer hij terug is om verder te kijken. SBS Belgium lanceert nu Pauzeknop 2.0. Adverteerders kunnen daarbij zelf het aantal impressies bepalen in functie van het budget, de gewenste start- en einddatumvastleggen en gebruik maken van extra targetingopties.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]