Het principe is bekend: zodra de kijkers van VIER, VIJF en ZES op ‘pauze’ drukken, kan er een reclameboodschap in groot formaat op het tv-scherm verschijnen. Met de hulp van Telenet is het mogelijk om het scherm om te toveren tot een indoor billboard. Bij pauzeknopreclame zijn er minstens twee contactmomenten: net wanneer de kijker op pauze heeft gedrukt en wanneer hij terug is om verder te kijken. SBS Belgium lanceert nu Pauzeknop 2.0. Adverteerders kunnen daarbij zelf het aantal impressies bepalen in functie van het budget, de gewenste start- en einddatumvastleggen en gebruik maken van extra targetingopties.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]