Mortierbrigade start het nieuwe jaar met vijf nieuwe werkpaarden. Pieter Nijs startte als interactive director. Hij is master in industrial design en was UX designer en creative technologist bij Famous, G94 en ING-bank. Samen met Tamara Schauvliege, digital production director, zal hij de digital hub van Mortierbrigade in Gent leiden.
Nog in Gent vinden we Nick Waelkens terug als front-end developer. Hij studeerde aan Howest (Devine) en deed ervaring op in het Verenigd Koninkrijk en Nederland.
Na het winnen van de competities voor Campina en Kia wierf Mortierbrigade Jonas Van Bael aan als social & community manager. Hij werkte eerder voor Social.Lab. Daarnaast verwelkomde Mortierbrigade Vincent Schroeven als social creative (die in team met Hannes Coudenys zal werken) en Lies Bernaer als junior producer.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]