Vijf aanwinsten voor Mortierbrigade

Mortierbrigade start het nieuwe jaar met vijf nieuwe werkpaarden. Pieter Nijs startte als interactive director. Hij is master in industrial design en was UX designer en creative technologist bij Famous, G94 en ING-bank. Samen met Tamara Schauvliege, digital production director, zal hij de digital hub van Mortierbrigade in Gent leiden.
Nog in Gent vinden we Nick Waelkens terug als front-end developer. Hij studeerde aan Howest (Devine) en deed ervaring op in het Verenigd Koninkrijk en Nederland.
Na het winnen van de competities voor Campina en Kia wierf Mortierbrigade Jonas Van Bael aan als social & community manager. Hij werkte eerder voor Social.Lab. Daarnaast verwelkomde Mortierbrigade Vincent Schroeven als social creative (die in team met Hannes Coudenys zal werken) en Lies Bernaer als junior producer.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]