Vijf aanwinsten voor Mortierbrigade
Mortierbrigade start het nieuwe jaar met vijf nieuwe werkpaarden. Pieter Nijs startte als interactive director. Hij is master in industrial design en was UX designer en creative technologist bij Famous, G94 en ING-bank. Samen met Tamara Schauvliege, digital production director, zal hij de digital hub van Mortierbrigade in Gent leiden.
Nog in Gent vinden we Nick Waelkens terug als front-end developer. Hij studeerde aan Howest (Devine) en deed ervaring op in het Verenigd Koninkrijk en Nederland.
Na het winnen van de competities voor Campina en Kia wierf Mortierbrigade Jonas Van Bael aan als social & community manager. Hij werkte eerder voor Social.Lab. Daarnaast verwelkomde Mortierbrigade Vincent Schroeven als social creative (die in team met Hannes Coudenys zal werken) en Lies Bernaer als junior producer.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]