Vijf voor Saatchi & Saatchi

Logo Saatchi & Saatchi

News

Vijf voor Saatchi

Saatchi & Saatchi verwelkomt vijf nieuwe accounts en creatieven. Bij de accounts versterken Valerie Vanheygen en Lorenzo Brouwer de rangen. Valerie Vanheygen verdiende haar sporen bij Duval Guillaume Corporate en Famous en werkte de afgelopen jaren langs klantenzijde bij onder meer Luon. Ze volgt nu opnieuw haar passie voor reclame en maakt een comeback in de reclamewereld. Lorenzo Brouwer deed accountervaring op bij Happiness en De Persgroep Advertising.

De creatieve ploeg wordt versterkt door Yannick De Haes, Sebastiaan Dessaux en Arnold Hovart. Yannick De Haes leerde het copyvak bij Boondoggle en maakte er bekroond werk voor - onder meer - Primus. Sebastiaan Dessaux deed zich als art director opmerken bij The Farm BBDO, DDB Brussels en Dallas Antwerpen.

Tenslotte kiest oudgediende Arnold Hovart opnieuw voor Saatchi. Na een jaar uit het reclamevak te zijn gestapt om drie geïllustreerde kinderboeken te maken, werkt de AD met 20 jaar ervaring weer voltijds voor Saatchi & Saatchi.