- 10/12/2019
12:00 - 14:00 - Cercle de Lorraine, Place Poelaert 6, Brussels
Op dinsdag 10 december duikt de BMMA de wereld van de champagne in met Virginie Taittinger. Zij zal het tijdens een traditionele BMMA Lunch in de Club van Lotharingen hebben over haar carrière en de branding en positionering van haar eigen champagnehuis Champagne Virginie T.
Taittinger begon haar carrière in 1983 bij tabaksbedrijf Seita als productmanager. Van 1986 tot 2007 werkte ze bij Champagne Taittinger, het bedrijf van haar vader. Na het bekleden van marketing- en communicatiefuncties bij Samazeuilh en Bouvet Ladubay, is ze sinds 2008 betrokken bij ‘Sas the nectar of the Gods’, waar ze werkt aan de productie, ontwikkeling en online marketing van Champagne Virginie T, waarvan jaarlijks 30.000 flessen worden geproduceerd. Inschrijven voor deze lunch kan via de website van de BMMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]